وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

این پست ابتدا در تاریخ 29 ژوئن 2016 منتشر شد و به روز شده است تا یک راه حل که ما در سراسر آن قرار داشته ایم، به روز شده است.



تماس با مشترکان خود را با نام های خود، قدیمی ترین بدبینی که توسط بازاریابان ایمیل مورد استفاده قرار می گیرد و قدیمی شده است، منسوخ شده است. بسیار مهم است که راه های متناوب برای شخصی سازی ایمیل های خود را فراتر از نام به عنوان 56٪ U.S ایمیل کاربران لغو عضویت به دلیل محتوای ناسازگار بسیار مهم است.

یکی از بهترین راههای افزایش امتیازات تماس با مشتری، این است که از مشترکین خود در مورد تنظیمات خود بپرسید یا آنها را پر کنید.


هدایت مشترکین خود به یک صفحه فرود برای پر کردن یک فرم، تعداد مراحل جمع آوری داده را افزایش می دهد که ممکن است بر میزان تبدیل و یا حتی مانع رقابت شود. راهبان راه حلی برای این مشکل پیدا کرده اند. جدیدترین ارزش افزوده از صومعه ما فرم های یکپارچه در بدن ایمیل است.


انواع عناصر فرم HTML HTML

متن جعبه: فرم فرم مورد استفاده برای ورودی متون کوچک عمدتا یک کلمه طولانی است. به عنوان مثال. نام، سن، شرکت.

دکمه رادیو: برای انتخاب یک پاسخ از انتخاب گزینه ها. به عنوان مثال. گروه سن، محدوده داده ها، محل سکونت.

جعبه چک: برای انتخاب بیش از یک پاسخ از لیست در دسترس. به عنوان مثال. علاقه ها، سرگرمی ها، داده های ترجیحی.

سازگاری

ESPs:

در حال حاضر تعداد کمی از ESP ها مانند مانیتور کمپین، دقیق هدف، آدسترا و غیره از فرم ها در ایمیل پشتیبانی می کنند در حالی که دیگران مانند MailChimp عناصر فرم را به صورت خودکار حذف می کنند، غم انگیز اما درست است.


مشتریان ایمیل:

مشتریان ایمیل مانند اپل ایمیل، یاهو دسکتاپ، AOL، چشم انداز در مک از فرم های کاربردی برخوردار خواهند بود. در حالی که مشتریان ایمیل مانند یادداشت های لوتوس، Outlook 2007، 10، 13، Outlook.com، برنامه های شخص ثالث تلفن همراه مانند (برنامه Gmail، برنامه یاهو) و غیره، پشتیبان درست پشتیبان خود را برآورده می کنند که درخواست شما را برای دریافت جزئیات فراهم می کند.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی