وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مبارک 2018! همانطور که ما در سال جدید حرکت می کنیم، زمان فکر کردن به روش ها و استراتژی های جدید برای برنامه ریزی مبارزات بازاریابی ایمیل در آینده است. ایمیل یک مزیت است و در سالهای آینده همچنان در همه جا گسترش خواهد یافت.


گرایش های ایمیل مانند تعامل، تولید، استفاده از داده های پویا، تایپوگرافی، شخصی سازی بیش از حد، تقسیم بندی هوشمند، و غیره، یکی از برجسته ترین آنها است که انتظار می رود در سال 2018 باشد.

قبل از اینکه شما در راستای فرمولاسیون استراتژی بازاریابی خود برای سال 2018، به فهرستی از آمار و حقایق بازاریابی پست الکترونیک مراجعه کنید و توسط EmailMonks تهیه کنید. این آمار را در ذهن داشته باشید و از راهنمایی آنها برای برنامه ریزی مبارزات بازاریابی ایمیل خود در جهت درست استفاده کنید.


در سال 2017 کاربران جهانی ایمیل به رقم 3.7 میلیارد کاربر رسید. این رقم در سال 2021 به 4.1 میلیارد کاربر خواهد رسید. (Statista)

در سال 2017، تعداد کل ایمیل های کسب و کار و مصرف کننده روزانه ارسال و دریافت شده به 269 میلیارد دلار می رسد و انتظار می رود که در طول چهار سال آینده میزان رشد سالیانه 4/4 درصد رشد کند و تا پایان سال 2021 به 319.6 میلیارد رسیده باشد. گروه Radicati)

هزینه های بازاریابی ایمیل در ایالات متحده از سالانه 2.07 میلیارد دلار در سال 2014 به 3.07 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش خواهد یافت. (آمار)

ایمیل دارای ROI متوسط ​​122٪ است - بیش از 4 برابر بیشتر از دیگر قالب های بازاریابی از جمله رسانه های اجتماعی، پست مستقیم و جستجو پرداخت می شود. (DMA و تقاضای متریک)

86 درصد از متخصصان ترجیح می دهند هنگام استفاده از ایمیل برای اهداف تجاری از ایمیل استفاده کنند. (Hubspot)

89٪ از بازاریابان گفتند که ایمیل کانال اصلی آنها برای تولید سرب است. (Mailigen)

مهمترین هدف 54٪ (اکثری) نفوذگران بازاریابی ایمیل این است که افزایش میزان بازده بازاریابی ایمیل را افزایش دهد. (Ascend2)

78 درصد از مصرف کنندگان از ایمیل ها لغو می شوند چرا که مارک ها ایمیل های زیادی ارسال می کنند. (Hubspot)

سه شنبه بهترین روز هفته برای ارسال ایمیل است. اگر شما دو ایمیل در هفته ارسال کنید، ایمیل دوم را روز پنج شنبه ارسال کنید. (تحقیق Coshedule)

بهترین زمان برای ارسال یک ایمیل از ساعت 10 صبح تا ساعت 8 صبح است تا نیمه شب (تحقیق Coshedule)

بیش از 21٪ از همه پیام ها در اولین ساعت از ارسال باز می شود. (GetResponse)

انتظار می رود تا پایان سال 2018 میلادی کاربران تلفن همراه در سراسر جهان بیش از 2.2 میلیارد نفر باشند. (Radicati)

ایمیل هایی که برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی نشده اند توسط اکثریت (80.3٪) کاربران حذف می شوند. 3 از 10 کاربران لغو اشتراک از لیست اگر ایمیل های تلفن همراه بهینه سازی شده نیست. (Bluehornet)

ایمیل های ایمیل برای 20 تا 75 درصد از ایمیل ها بسته می شوند، بسته به مخاطب هدف، محصول و نوع ایمیل شما. (eMailmonday)


  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی