وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

یک روز برای همه چیز وجود دارد

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ

یکی از راههایی که تیم ما اخبار را برای اتصال به حوزههای داستان به دست میآورد، جستجو برای تعطیلات مختلف است که هر ماه اتفاق میافتد. من در مورد تعطیلات عمده صحبت نمی کنم، بلکه کسانی هستند که به یک علت، موضوع یا صنعت وابسته اند.

من دیروز در اینترنت بودم و دانستم که امروز من یک پست وبلاگ داشتم، روی آن کلیک کردم تا متوجه شوید چه تعطیلات مارس 28 وجود دارد. در اینجا فقط چند نفر که توانستم پیدا کنم:


مطمئن باشید که این تعطیلات را به تقویم خود اضافه کنید

چیزی که ملی در یک روز استیک - جشن هر چیزی که می توانید بر روی یک چوب قرار دهید.

روز قدردانی از علف های هرز - در حال حاضر من فکر می کنم این می تواند معانی متعدد داشته باشد، اما سایت من پیدا کرد می گوید این است که به احترام کسانی که چیزهای مزاحم که چمن و باغ خود را به ارمغان بیاورد.

روز کتاب کودکان کودکان - مورد علاقه من Goodnight Moon است. در اینجا یک لیست عالی است.

خوردن یک روز سبز اسکیمو (چیزی را در یک چوب)

روز قدردانی کیک جنگلی جنگل (روز بزرگ برای خوردن)

روز عروسی کوچک قرمز (برای ممنوع کردن همه مواد غذایی شاید؟)

روز قدردانی ماناتئه (که مانیتی را نمی فهمد؟)

من مطمئن نیستم که ما مشتریهایی داشته باشیم که بتوانند از هر یک از این موارد استفاده کنند، اما این کار به عنوان یک وبلاگ خوب برای این پست خدمت کرده است.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی