وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چگونه کسب و کار آنلاین شما را متوجه شوید

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

بسیاری از کارآفرینان آنلاین آنلاین اشتباه معتقدند که به سادگی داشتن یک وب سایت آنلاین به این معنی است که افراد به خرید می روند. در حالی که درست است که یک وب سایت میتواند برای شما 24/7 فروش کند، واقعیت این است که فقط به این دلیل که یک وبسایت آنلاین است، به این معنا نیست که مردم آن را پیدا کنند. پول آنلاین، هر چند که شما یک فروشگاه، وبلاگ یا یک سرویس داشته باشید، نیازمند بازدید از وبسایت شماست، و همه چیز به خودی خود اتفاق نخواهد افتاد.



در عوض، باید آن را از طریق بازاریابی انجام دهید. در کنار ارائه محصولات یا خدمات خود، شما باید یک طرح بازاریابی برای کسب و کار آنلاین خود ایجاد کنید. در اینجا 6 راه می توانید کسب و کار جدید خود را آنلاین متوجه شوید.


1. تمرکز بر ارزش شما را فراهم می کند.

مشتریان بالقوه و مشتریان اهمیتی نمی دهند که چقدر عالی هستند، آنها درباره اینکه آیا می توانید به آنها کمک کنید یا نه، اهمیت می دهند. تمام بازاریابی که شما انجام می دهید باید بر مشکلات حل شود و چگونگی بهبود چشم انداز شما را تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک محصول کاهش وزن را به فروش می رسانید، می خواهید به جای اینکه خود محصول خود را برای سلامتی بهتر، انرژی بیشتر یا احساس سکسی، تمرکز کنید. مردم می خواهند چیزی را در خودشان تحقق بخشند که آیا به نظر می رسد یا احساس بهتر است یا برای صرفه جویی در پول یا زمان.


تمام تلاش های بازاریابی شما، از طریق تعامل رسانه های اجتماعی با پیام های ایمیل و سایر تاکتیک های بازاریابی، باید همه چیز را به چیزی که نیاز و خواسته های بازار شما را فراهم می کند، اختصاص دهد و چگونگی کار شما به نفع آنهاست.


ارزش نه تنها به فروش منجر می شود، بلکه مصرف کنندگان چیزهایی با ارزش را با افرادی که می شناسند به اشتراک می گذارند و به شما در پیشبرد کسب و کار شما کمک می کنند.

2. برای دسترسی به بازار خود در سراسر وب از فرمت های مختلف استفاده کنید.

همه کسانی که دنبال شما در توییتر هستند نیز در لیست ایمیل شما قرار می گیرند، بنابراین نگران نباشید در مورد تکثیر پیام ها و آزار مخاطبانتان، نگران نباشید.



هر کجا که بازار شما آویزان است، این جایی است که میخواهید، چه در Pinterest، LinkedIn، و چه در YouTube.


دفع محتوای خود را به فرمت های مختلف اجازه می دهد تا میزان دسترسی خود را افزایش دهید و از اشتراک گذاری موارد مشابه در همه جا اجتناب کنید. به عنوان مثال، مقاله چگونه در وب سایت شما می تواند به یک ویدیو برای YouTube تبدیل شود.


فقط به این دلیل که شما کسب و کار آنلاین هستید، به این معنی نیست که فرصت های آفلاین را به بازار نادیده بگیرید. آگهی چاپ یا مقالات چاپی، سخنرانی عمومی، کارت های کسب و کار و غیره می تواند برای جذب افراد به کسب و کار شما در دنیای واقعی استفاده شود.


هدف اینجا این است که برای رسیدن به افرادی که در کسب و کار شما علاقه مند هستند، جایی که در آن هستید. اما همه در یک مکان نیستند، بنابراین شما می خواهید در مکان های مختلف نمایش داده شود تا شانس خود را بیشتر ببینید.


یک پیش شرط وجود دارد، و به این ترتیب، کار خود را در مقابل یک بازار در فرمت مربوط به کسب و کار خود قرار دهید. روزنامه ها به بسیاری از افراد دسترسی پیدا می کنند، اما این افراد می خواهند این اخبار را بیشتر بخوانند تا کسب و کار شما را یاد بگیرند. در عوض، تمرکز بر پیدا کردن مکان های جمع آوری بازار مربوط به محصول یا خدمات شما. باز هم، اگر شما یک محصول کاهش وزن را به فروش برسانید، تبلیغات یا داشتن یک مقاله در یک مجله سلامت یا تناسب اندام، گزینه ای بهتر از یک روزنامه است زیرا این افراد به طور فعال به دنبال راه حل های سالم هستند.

3. با دیگران در صنعت یا بازار خود، به خصوص نفوذگران، ارتباط برقرار کنید.

شما نمیخواهید از مردم استفاده کنید و اگر شما به آنها ناسازگاری داشته باشید، به شما کمک نمی کند، اما شما می توانید روابط دوجانبه مفید با افرادی که زیر را دنبال می کنند، ایجاد کنید. رویکرد دیگران را که از بازار شما صادقانه با چیزی از ارزش است. به عنوان مثال، از آنها بخواهید که برای وب سایت یا پادکست خود مصاحبه کنند. پیشنهاد ارائه محتوا برای وب سایت یا وبلاگ خود. کلمات از عقل را با استفاده از رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (به عنوان مثال پست های آنها را باز کنید). انجام کارهای خوب برای دیگران، آنها را به شما تحمیل می کند و شانس کسب کسب و کار خود را با پیروان خود افزایش دهید.


4. محتوا را از دیگران در صنعت خود، به خصوص نفوذگران.

پیدا کردن محتوای عالی از دیگران که می توانید به اشتراک بگذارید و در مورد آن نظر دهید، راهی عالی برای نشان دادن تخصص شما و افزایش نفوذ خود است.


Curating کپی کردن محتوای شخص دیگری نیست، بلکه در عوض، در مورد چیزی که شما پیدا کرده اید و شامل یک پیوند به آن است، نوشتید. در صورت استفاده از یک وبلاگ، پینگ بازگشت به صاحب محتوا خواهد دانست که شما لینک را به اشتراک گذاشته اید، که می تواند آنها را برای دیدن سایت شما جذب کند و امیدوارم با شما ارتباط برقرار کند. یا وقتی می توانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید، می توانید آنها را در رسانه های اجتماعی ضمیمه کنید.


به اشتراک گذاری پست های رسانه های اجتماعی راه دیگری برای ایجاد ارتباط با دیگران است که ممکن است به نوبه خود و محتوای شما را نیز به اشتراک بگذارند.


5. از تبلیغات آزاد استفاده کنید

در رسانه ها ذکر شده است یک راه عالی برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار شما. به علاوه، آن را به شما می دهد برخی از نفوذ. در حالی که می توانید رسانه های خود را در مورد کسب و کار جدید خود بچرخانید، به یاد داشته باشید که می خواهید مورد توجه قرار گیرید و روی ارزش (# 1) که ارائه می دهید تمرکز کنید. شما می توانید مطبوعات را به رسانه های محلی و آنلاین ارسال کنید. یک گزینه عالی که شانس خود را در رسانه های برجسته افزایش می دهد استفاده از Help A Reporter Out است که به شما کمک می کند تا رسانه های فعال را برای کارشناسان جستجو کنید.


6. برگزاری یک مسابقه یا حق تقدم برای رایگان

مردم مایل به کسب و دریافت و یا دریافت چیزهای رایگان، بنابراین با ارائه یک مسابقه یا چیزی به صورت رایگان، شما می توانید مردم بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید. در حالی که نمیخواهید بخش عمده ای از خدمات یا محصول خود را به دست بیاورید، می خواهید چیزی با ارزش به اندازه کافی برای جلب بازار خود و چیزی که باعث می شود آنها بخواهند از شما خریداری کنند، ارائه می دهند.

هنگام اجرای مسابقه، حتما قوانینی را در کشور و ایالت خود بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که همه اطلاعات افشا شده مورد نیاز را ببندید و مسابقه خود را به طور قانونی اجرا کنید.


گزینه دیگری این است که از یک هدیه رایگان یا مغناطیس سرب برای ساختن لیست ایمیل خود استفاده کنید. نه تنها این گزینه چیزی را به صورت رایگان ارائه می دهد، بلکه از طریق لیست ایمیل شما می توانید برای ایجاد ارتباط و اعتماد به بازار خود ادامه دهید.


7. به اطلاعات مورد نیاز بازار خود تبدیل شوید.

با به اشتراک گذاری اخبار، روند و منابع بالا نیازهای بازار خود را، حتی اگر به معنای اشاره کردن و یا لینک کردن به سایت های دیگر، ارزشمند است. شما می توانید از Google Alerts استفاده کنید یا از یک خبرخوان استفاده کنید تا اخبار و روند را از منابع مورد علاقه خود ردیابی کنید و سپس آن اطلاعات را با بازار خود به اشتراک بگذارید. این نه تنها نشان می دهد که شما متخصص صنعت هستید، بلکه می تواند راهی برای جذب نفوذگران باشد.


8. معتبر و قابل دسترس باشید.

اینترنت و رسانه های اجتماعی بازاریابی را تغییر داده اند. دیگر نمیتوانید پنهان کنید و به سادگی پیامهای یک طرفه در مورد محصول یا سرویس خود را ارسال کنید. امروز مردم می خواهند با افرادی که با آنها کار می کنند ارتباط برقرار کنند. آنها می خواهند شما و ارزش های خود را بدانند. آنها می خواهند شما را به آنها گوش دهید و پاسخ دهید. هر چه بیشتر با بازار خود ارتباط برقرار کنید، آنها بیشتر متصل می شوند که منجر به وفاداری می شوند. علاوه بر این، آنها احتمال بیشتری دارند که به دیگران درباره شما بگویند.


این به این معنی است که شما باید به ایمیل و سوالاتی که از طریق رسانه های اجتماعی از شما درخواست شده است پاسخ دهید. شما باید به نظرات وبلاگ یا رسانه های اجتماعی پاسخ دهید و از دیگران که اطلاعات خود را به اشتراک می گذارید تشکر کنید.


در حالی که بسیاری از این شش مرحله برای انجام دادن و نشان دادن نتایج، زمان زیادی را صرف ساختن نام تجاری با کیفیت و مشتریان وفادار می کنند.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی