وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بازاریابی اینترنتی 101 برای کسب و کارهای خانگی

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ

بازاریابی اینترنتی چیست؟

در برنامه بزرگ، بازاریابی اینترنتی، استراتژی های تبلیغاتی و تاکتیک هایی است که شما از طریق آنلاین برای دستیابی به بازار هدف کسب و کار خود در خانه استفاده می کنید. در حالی که در یک زمان، یک کسب و کار میتواند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود انتخاب شود یا خیر، اما امروزه اکثر مصرف کنندگان منابع کسب و کار را جستجو می کنند، ارجاعات دریافت می کنند و پیش از خرید یا استخدام یک شرکت به دنبال بررسی آنلاین هستند و در نتیجه تمام مشاغل باید یک حضور آنلاین را به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود داشته باشند.



 


اساسا، بازاریابی اینترنتی از یک اینترنت برای انجام یک یا چند مورد زیر استفاده می کند:


پیغام یک شرکت در مورد خود، محصولات خود یا خدمات خود را به صورت آنلاین.

تحقیق را در مورد طبیعت (جمعیت شناسی، ترجیحات و نیازهای) مشتریان موجود و بالقوه انجام دهید.

فروش محصولات، خدمات، یا فضای تبلیغاتی از طریق اینترنت.

ارتباط با چشم اندازها و مشتریان در یک جامعه به طور فزاینده و تعاملی کسب و کار به مصرف کننده (B2C).

انواع و تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

راه های متعددی برای ارتقاء کسب و کار خانگی خود و دستیابی به خریداران بالقوه آنلاین از جمله:

وب سایت: وب سایت ها می توانند معادل اینترنت از بروشورهای آفلاین و یا کاتالوگ های پست الکترونیکی باشند و آنها یک راه عالی برای ایجاد هویت کسب و کار شما هستند. آنها می توانند از متن، تصاویر و عناصر صوتی و تصویری برای انتقال پیام شرکت استفاده کنند و همچنین اطلاعات موجود و مشتریان بالقوه ویژگی ها و مزایای محصولات و / یا خدمات شرکت. وب سایت ممکن است یا ممکن است شامل توانایی جذب منجر به مشتریان بالقوه یا فروش مستقیم محصول یا سرویس آنلاین نباشد.

بازاریابی موتور جستجو (SEM): SEM شامل بازاریابی از طریق موتورهای جستجو می باشد، یا با بهبود رتبه بندی طبیعی (ارگانیک) سایت از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، خرید تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، یا پرداخت هزینه برای گنجاندن (PFI) در دایرکتوری های وب سایت، که مشابه لیست آفلاین زرد هستند.


بازاریابی ایمیل: همراه با یک وب سایت، ایمیل به عنوان یکی از بهترین راه ها برای حفظ ارتباط بین یک کسب و کار و مشتریان بالقوه و موجود است. آدرس های ایمیل مشتریان و مشتریان احتمالی ممکن است جمع آوری شده یا خریداری شوند، اگرچه نتایج بهتر از ایمیل هایی است که از وب سایت شما جمع آوری می کنید. شما می توانید مردم را به خود جلب کنید تا ایمیل های خود را از طریق یک پیشنهاد رایگان با کیفیت به نام مگنت سرب بدهید. هنگامی که ایمیل دارید، می توانید یک خبرنامه، پیشنهادات ویژه و سایر اطلاعات مورد علاقه خود را در بازار هدف خود بفرستید.

بنر تبلیغاتی: شما می توانید فضای تبلیغاتی را در وب سایت های دیگر که به بازار هدف خود می پردازند، خریداری کنید. قیمت گذاری بسته به حجم ترافیک وب سایت و اندازه و قرار دادن آگهی شما متفاوت است.

تبلیغات: شما می توانید مطبوعات را در مورد چیزی مهم در مورد کسب و کار شما در خانه آنلاین و یا از طریق یک سرویس توزیع آنلاین مطبوعات ارسال و ارسال کنید. در حالی که انتشارات مطبوعاتی می توانند کار کنند، آنها وقت گیر هستند و اغلب نادیده گرفته می شوند. یکی از گزینه هایی که نتایج بهتر را تولید می کند، یافتن درخواست های رسانه ای از طریق Help A Reporter Out است.

مشارکت در وبلاگ ها، انجمن ها یا گروه های بحث. پاسخ دادن به سؤالات، ارسال نظرات، ابراز نظرات و یا اعلان در یک انجمن بحث و گفتگو، یک راه عالی برای اتصال و کمک به بازار هدف شما است، در حالی که تخصص شما را نشان می دهد.


بازاریابی مقاله: نوشتن مقالات مربوط به کسب و کار شما و ارسال آنها به وب سایت های دیگر یا خبرنامه های الکترونیکی، یک راه عالی برای دسترسی به بازار هدف خود به صورت رایگان است. اگرچه توزیع توزیع یک مقاله تنها در وب، مزایای SEO مشابهی را ندارد، ارائه مقالات منحصر به فرد به یک سایت خاص، می تواند از مزایای بسیاری از جمله جستجوگرها، افزایش اعتبار خود و دستیابی به یک بازار که ممکن است در غیر اینصورت اطلاع ندارد درباره شما بعلاوه، برخی از وب سایت ها برای مقاله شما پرداخت خواهند کرد. از آنجا که بازاریابی مقاله زمان زیادی است، می خواهید در نظر بگیرید که چگونه می توانید این قطعه را به شکل های دیگر محتوا و یا به سوی مخاطبان جدید بازنویسی کنید.

رسانه های اجتماعی: در یک دنیای فزاینده ای که در آن مشتریان انتظار دارند شرکت هایی که با آنها کار می کنند، با آنها ارتباط برقرار کنند، رسانه های اجتماعی راه ایده آل برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان است. آنها کلید موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی را انتخاب می کنند تا سیستم عامل هایی که بازار شما بیشتر دوست دارد از توییتر، LinkedIn، فیس بوک، Pinterest و غیره استفاده کند. علاوه بر این، چون ممکن است زمان مکیدن باشد، شما باید یک برنامه داشته باشید و از کارآیی استفاده کنید ابزار برای به حداکثر رساندن نتایج خود را.

آنچه که هر صاحب کسب و کار خانگی باید انجام دهد یا انجام دهد

بازاریابی اینترنتی موثر و بسیار مقرون به صرفه است، و در نتیجه، باید بخشی از طرح کسب و کار شما و استراتژی بازاریابی شما باشد. با این حال، بازاریابی اینترنتی بسیار وسیع است و برای مالک یک کسب و کار تقریبا غیرممکن است. اما، برخی از تاکتیک های بازاریابی آنلاین وجود دارد که همه صاحبان کسب و کار باید داشته باشند. حداقل، یک کسب و کار خانگی باید داشته باشد:


1) حضور وب بسته به کسب و کار خانه شما، این می تواند یک وب سایت یا وبلاگ باشد، یا به عنوان یک صفحه اصلی به عنوان یک اساسی. شما نیاز به یک مکان مرکزی برای ارسال تمام چشم اندازهای خود دارید. در حالی که بسیاری از افراد به سایت هایی مانند فیس بوک برای ایجاد حضور وب خود تبدیل شده اند، زیرا شما فضای خود را ندارید و فیس بوک می تواند (و اغلب آن) قوانین را تغییر دهد، شما باید سایت خود را داشته باشید.


2) لیست ایمیل بسیاری از صاحبان کسب و کار جدید خانه این را خاموش می کنند، که اشتباه است. در حالی که برخی افراد ممکن است فکر کنند که رسانه های اجتماعی جایگزین ایمیل می شوند، این کار را نمی کند. افرادی که از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار می کنند، تعهد بیشتری را مرتکب شده اند و احتمالا پیام های شما را مشاهده می کنند، به جز مواردی که شما در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که بازاریابی ایمیل یکی از بالاترین ROI های استراتژی های بازاریابی است. بازاریابی ایمیل به شما می دهد یکی از بهترین نتایج برای هزینه در زمان و پول.


فراتر از فهرست وب سایت و ایمیل، شما باید تصمیم بگیرید که چه استراتژی برای شما بهترین است. این شروع با دانستن بازار هدف شما، جایی که می توان یافت، و چگونگی به بهترین نحو را به خود جلب می کند. به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مردم هستند، اما اگر بازار شما در توییتر نیست، شاید نیازی به صدور مجوز نیست.

برخی از گزینه های عالی رایگان که به زمان زیادی نیاز ندارند اما میتوانند نتایجی را ارائه دهند عبارتند از:


1) کلمات کلیدی و SEO. هر آنچه که شما آنلاین دارید، چه در وب سایت و چه در نمایه رسانه های اجتماعی، از کلیدواژه های با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید از مزایای موتورهای جستجو بهره ببرید.


2) رسانه های اجتماعی. در حالی که رسانه های اجتماعی می توانند زمان زیادی را صرف کنند اگر شما آن را کنترل نکنید، با برنامه خوب و ابزار مناسب، رسانه های اجتماعی می توانند به شما در پیدا کردن و ارتباط با مشتریان بالقوه و همچنین امکان ایجاد یک جامعه در اطراف کسب و کار شما . مصرف کنندگان دوست دارند کسب و کارهایی که با آنها کار می کنند را بدانند و رسانه های اجتماعی راه خوبی برای نشان دادن افرادی که شما هستند.


چقدر استراتژی بازاریابی شما باید به صورت آنلاین و چه عناصر بازاریابی اینترنتی که استفاده می کنید بستگی به ماهیت کسب و کار شما، بودجه، زمان و اهداف شما باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار در خانه در ابتدا تمام این کارها را انجام می دهند، اما با رشد کسب و کارهایشان، آنها شروع به پرداخت هزینه خدمات و یا خارج از کار به یک دستیار مجازی می کنند که می توانند به بازاریابی آنلاین کمک کنند.


استفاده از عناصر آفلاین با استراتژی های بازاریابی اینترنتی


به عنوان مثال، اگر شما یک نماینده فروش eBay هستید، به عنوان مثال اگر تجارت آنلاین را انجام دهید، احتمالا می خواهید برخی عناصر بازاریابی آنلاین سنتی در استراتژی بازاریابی کلی خود را علاوه بر عناصر استراتژی اینترنتی خود در ترکیب بازاریابی خود اضافه کنید.


اما در حالی که بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه و موثر است، هیچ کسب و کار، حتی 100 درصد از تجارت آنلاین نباید گزینه های بازاریابی آنلاین را نادیده بگیرد. در نهایت، بازاریابی شما باید هر گونه تاکتیکی را که به شما امکان می دهد به افرادی که مایل به خرید هستند دسترسی داشته باشید، چه از طریق توییتر و چه از طریق یک کارت بازرگانی که شما به یک بولتن تبلیغاتی در جامعه خود اعمال کردید.


  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی