وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

آموزش بهینه سازی موتور جستجو

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ

موتورهای جستجو یک منبع فوق العاده برای بازدید از وب سایت شما هستند. متأسفانه، کمک به موتورهای جستجو برای پیدا کردن و رتبه بندی وب سایت شما برای گنجاندن لیست آن ها چالش برانگیز است. مانند بسیاری از استراتژی های آنلاین، ترفندها و وظایفی وجود دارد که می توانید برای بهبود نتایج خود استفاده کنید. با این حال، شبیه به بازاریابی رسانه های اجتماعی، شما می توانید مقدار زیادی از زمان برای بهینه سازی موتور جستجو صرف.



در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی به دست آوردن وب سایت خود را در موتورهای جستجو مشروع، بدون صرف زمان زیادی را.


موتور جستجوگر بهینه سازی (SEO) چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) صاحبان وب سایت های فرایند هستند که برای کمک به موتورهای جستجو موتورهای جستجو، رتبه بندی و رتبه بندی صفحات وب خود را، امیدوارانه بالای وب سایت های رقبای استفاده کنند. در حالی که چندین موتور جستجو وجود دارد که می توانید رتبه بندی کنید، از جمله Bing و یاهو، اکثر جستجوی اینترنتی (80٪) از طریق Google انجام می شود. به عنوان یک نتیجه، بیشتر راهنمایی های SEO به شما کمک می کند تا متوجه شده و رتبه بندی شده توسط گوگل.


علاوه بر این، وظایف انجام شده برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو به نتایج ارگانیک و طبیعی منتهی می شود. ممکن است برای این فرصت برای نشان دادن بالاتر در نتایج موتور جستجو از طریق تبلیغات Pay Per Click (PPC) تبلیغاتی مانند Google AdWords پرداخت شود، با این حال، این به روش های SEO در این آموزش نیازی ندارد.


 


در عوض، این مقاله در مورد نتایج جستجوی ارگانیک با هدف قرار دادن وب سایت شما در 10 نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار می گیرد. مزایای متعددی برای رتبه بندی آلی در گزینه های پرداختی وجود دارد از جمله:

مصرف کنندگان نتایج جستجوی آلی را بیش از تبلیغات پرداخت می کنند.

رتبه بندی ارگانیک رایگان است.


علم جستجوگرها

گاهی اوقات در گوگل رتبه بندی می شود مانند علم موشک، به ویژه از این که چگونه Google تصمیم می گیرد سایت شما را بر اساس الگوریتم هایی که اغلب تغییر می کند، احساس کند. این به شما نیاز دارد تا در قوانین و روند فعلی نگهداری کنید. به عنوان مثال، در سال 2015 گوگل تصمیم گرفت رتبه بندی ترجیحی را برای سایت هایی که از نظر تلفن همراه مناسب هستند، از آنجایی که بسیاری از افراد از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. حتی اخیرا، گوگل در مرورگر Chrome یک اطلاعیه نشان داد که آیا سایت با SSL امن است یا خیر (FireFox دارای این ویژگی است) و شامل آن به عنوان بخشی از فرمول رتبه بندی آن است. این تغییرات باعث شد که صاحبان وبسایت ها بخواهند در سایت Google به خوبی رتبه بندی کنند تا وبسایت خود را پاسخ دهند و گواهینامه SSL را اضافه کنند (برای سایتهایی که پول را دریافت می کنند) مهم است.


با این گفتن، جستجوگرها مجبور نیستند غافلگیر شوند. درک اصول اینکه چگونه Google و سایر موتورهای جستجو کار می کنند، آسان است که برای کمک به گوگل به شما کمک کند.


چه موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت شما

در طول سالها، SEO به عنوان موتورهای جستجو بیشتر جنبه های آن را به نحوه رتبه بندی سایت ها تبدیل کرده است. به عنوان مثال، در اوایل سال 2000، به سادگی داشتن نام صفحه به عنوان بخشی از نشانی اینترنتی، شانس گرفتن رتبه را افزایش داد (به جای www.yoursite.com/page1 این سایت دارای www.yoursite.com/titleofpage بود).



همانطور که اینترنت رشد کرد، آوردن نظم و نتایج قابل اعتماد بیشتر شد. بسیاری از صاحبان وب سایت ها از تاکتیک های Blackhat برای بازی کردن سیستم استفاده می کنند. مشکل این است که به این معناست که موتورهای جستجو به محتویاتی که جستجوگرهای وب دنبال می کنند ارائه نمی دهند. گوگل به طور خاص با این مبارزه است که برای جستجوگرهای وب مناسب است، اما برای صاحبان وبسایتها دشوارتر است.

امروزه، با درک آنچه گوگل می خواهد و می خواهد، می تواند راهی طولانی برای بهبود SEO شما باشد. در اینجا لیستی از آنچه Google به نظر می رسد رتبه سایت شما را می دهد.


طول زمان آنلاین سایت های جدیدتر با SEO زمان سختتری دارند زیرا رقابت بسیار زیادی وجود دارد و گوگل به سایت هایی با سابقه خوب در سایت های با نام تجاری جدید علاقه مند است.

کلید واژه ها. هنگامی که موتورهای جستجو از سایت شما بازدید می کنند، محتوای صفحه و اطلاعات متا را پاک می کنند تا در مورد آن چیزی یاد بگیرند. هنگامی که مردم از این کلمات کلیدی در موتور خود استفاده می کنند، می دانند که صفحه شما به عنوان یک نتیجه ارائه می شود. این بدان معنی است که شما برای شناختن کلمات و عبارات بازار خود در موتورهای جستجو اهمیت دارد. شما می توانید از طریق تحقیقات کلیدی انجام دهید. شامل کلمات کلیدی در سایت و عنوان صفحه، در برچسب های متا تگ (کلمات کلیدی، توضیحات) و در محتوا کمک به موتورهای جستجو درک آنچه در مورد صفحه است. با این حال، مهم نیست بیش از استفاده از کلمات کلیدی، و یا ممکن است فکر می کنم شما در حال تلاش برای تقلب سیستم. اگر کلمه کلیدی زیاد باشد، از تغییرات کلمه استفاده کنید.

لینک های خروجی موتورهای جستجو مانند دیدن لینک ها به سایت های دیگر و همچنین در سایت شما (به عنوان مثال، پیوند به سایر محتوا در سایت خود).

پیوندهای ورودی این لینک ها به سایت شما از سایت های دیگر است. رسانه های اجتماعی می توانند در این زمینه بسیار مفید باشند، اما با داشتن سایت های با کیفیت دیگر که با محتوای شما ارتباط دارند، راه های زیادی برای بهبود رتبه شما وجود دارد. موتورهای جستجو شما را از شرکتی که شما را نگه می دارد قضاوت می کند، بنابراین هدف شما این است که کیفیت لینک های خروجی و ورودی داشته باشید.

طراحی وب پاسخگو از آنجایی که بسیاری از مردم از تلفن یا قرص برای رفتن به اینترنت استفاده می کنند، گوگل در حال حاضر به عنوان یکی از جنبه هایی که به نظر می رسد هنگام رتبه بندی یک سایت، همراه با تلفن همراه را شامل می شود.

امنیت. با تمام نرم افزارهای مخرب و ویروس آنلاین، گوگل تصمیم دارد امنیت را به عنوان یکی از عوامل در رتبه بندی وب سایت قرار دهد. این دو مساله مهم را پوشش می دهد: یک گواهینامه SSL است که قبلا ذکر شده است. یکی دیگر از بیمه گذاران وب سایت شماست و سرورها به روز و بدون عفونت هستند. شما در مورد تعداد زیادی از رباتها در وب سایت هایی که به دنبال آسیب پذیری هستند، شگفت زده خواهید شد. گوگل شما را از نتایج جستجو بیرون می کشد اگر وب سایت شما در معرض خطر باشد (اگر چه می توانید بعد از اینکه سایت خود را پاکسازی می کنید می توانید رتبه بندی جدید را درخواست کنید).

10 وظیفه DIY برای جستجوگرها

اکنون که برخی از آنچه که موتورهای جستجو در هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی و رتبه سایت شما می دانند، در اینجا 10 کار شما برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی خود برای افزایش ترافیک و سود است.


DIY SEO نکات 1: کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

DIY SEO Tip 2: نام دامنه مناسب را انتخاب کنید

DIY SEO Tip 3: استفاده از کلمات کلیدی در نام فایل ها و پوشه ها

DIY SEO Tip 4: از کلمات کلیدی خود در عناوین صفحه خود استفاده کنید

DIY SEO Tip 5: از کلمه کلیدی در ناوبری خود استفاده کنید

DIY SEO نکات 6: ایجاد محتوای کلید واژه مفید - اغلب تکرار کنید

DIY SEO Tip 7: کلمات کلیدی بخشی از META Description خود را ایجاد کنید

DIY SEO Tip 8: امن لینک های ورودی با کیفیت بالا

DIY SEO Tip 9: با استفاده از کلمه کلیدی (نه "اینجا کلیک کنید") در لینک های خود

DIY SEO Tip 10: یک نقشه سایت ایجاد کنید

در حالی که تکنیک های دیگری وجود دارد که یک حرفه حرفه ای SEO حرفه ای برای افزایش رتبه بندی خود استفاده می کند، این 10 راهنمایی SEO DIY مبنایی برای آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو هستند تا شما را در مسیر درست قرار دهند. حتی تجارت الکترونیک و سایتی دیگر که توسط یک سیستم مدیریت محتوا کنترل می شوند و می توانند چالش های SEO خود را ایجاد کنند، می توانند با پیروی از این پیشنهادات سودمند باشند. و اگر کلمات کلیدی شما بسیار رقابتی باشد، ممکن است هرگز قادر به رتبه ده در 10 نتایج جستجو نباشید، اما شما در رتبه بندی قرار خواهید گرفت و شما باید به افزایش ترافیک سایت خود برسید.

آیا باید یک جستجوگر حرفه ای استخدام کنید؟

هیچ مشکلی وجود ندارد که یک شرکت بهینه سازی موتور جستجوگر اخلاقی یا "کلاه سفید" برای ترافیک وبسایت شما کار کند. با این حال، رتبه بندی موتور جستجو چیزی نیست که شما به طور نامحدود به آن دست پیدا کنید. موتورهای جستجو دائما وب سایت ها را جستجو و رتبه بندی می کنند، به این معنی که شما می توانید رتبه 10 را امروز و در صفحه 3 از نتایج فردا. به عنوان یک صاحب کسب و کار خانگی در بودجه، حفظ هزینه یک شرکت جستجوگر ممکن است غیر ممکن باشد، مگر اینکه شما تنها به موتورهای جستجو برای ترافیک متکی باشید (که نباید انجام دهید). با این حال، استخدام یک حرفه ای برای دستیابی به سایت موتور جستجوگر خود، در حالی که شما تعمیر و نگهداری طولانی مدت، ممکن است ارزشش را داشته باشد.


صبر و استقامت دلایل SEO است

به خاطر داشته باشید که SEO زمان زیادی را صرف می کند. شما نمیتوانید پیشرفت های خود را با پیروی از راهنمایی های این آموزش در یک شب مشاهده کنید، بنابراین اگر ترافیک شما از طریق سقف به سرعت از بین نمی رود، نمی ترسید. و انتظار نداشته باشید راهنماییهای بهینه سازی موتورهای جستجو را یک بار و سپس آنها را فراموش کنید. این کار را برای نگه داشتن این نکات SEO در ذهن هر زمان که شما به روز رسانی وب سایت خود را، از طریق یک طراحی مجدد، و یا برنامه ریزی یک سایت جدید. همچنین، در طول زمان، محبوبیت و رقابت با کلمات کلیدی تغییر می کند، بنابراین به طور منظم کلمات کلیدی مورد نظر خود را بازبینی کنید تا ببینید آیا هنوز ترافیک ایجاد می کنند.


در نهایت، تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا یاد بگیرند که چگونه افراد سایت خود را پیدا می کنند، چه صفحاتی را که دوست دارند بهتر و چه کلماتی که آنها استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید SEO خود را به چه چیزی کار می کند.

آموزش بهینه سازی موتور جستجو و تصویر بزرگتر

بهینه سازی موتور جستجو فقط یک قطعه از مجموعه وسیعی از ابزارهایی است که می توانید برای ارتقاء کسب و کار خود به صورت آنلاین استفاده کنید. یک طرح بازاریابی را شامل می شود که شامل انواع استراتژی هایی برای رسیدن به بازار هدف شما می شود. اگر شما در بودجه هستید، گزینه های بازاریابی رایگان دیگری همراه با SEO وجود دارد که می توانید انجام دهید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی