وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اگر شما برای پر کردن یک اتاق با بازاریابان و خواندن آنها در مورد آگهی های ناراحت کننده ای که ویدیو را پخش می کنید یا به طور کامل متن را که میخواهید خواندن آن را ببندید، احساس می کنید، پاسخ های آنها خیلی از آنچه که همه از آن ها فکر می کنند دور نیست چیزها آنها عصبانی هستند!


از همان افراد می پرسم که چگونه در مورد ابزارهایی که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان برای جلوگیری از آن چیزها، مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند، از شما خواسته می شود و شما می توانید نظرات بسیار مشابهی از آن را بشنوید. چگونه مردم می توانند از محتوای رایگان لذت ببرند اگر تبلیغات را مسدود کنند؟ تبلیغات بخش مهمی از اکوسیستم اینترنت هستند! و این به ذکر نیست که چگونه بلوکه کننده آگهی های بد می تواند برای یک استراتژی نسل تقاضای شرکت باشد.


در این دو دیدگاه تضاد ذاتی وجود ندارد. شما می توانید اعتقاد داشته باشید که تبلیغات نقش مهمی برای هر دو برای وب به طور کلی و بازاریابی خود را به ویژه، در حالی که هنوز هم توسط انواع مختلف آزار وارسی از تبلیغات آنلاین مزاحم. در حقیقت، گوگل در همان صفحه است. هر دو مدل کسب و کار به طور کامل وابسته به تبلیغات هستند و فقط یک بلوک تبلیغ جدید را راه اندازی کرده اند که به طور خودکار تبلیغات را برای هر کسی با استفاده از مرورگر Chrome خود مسدود می کند.

همه چیز درباره مسدود کننده تبلیغات Chrome

در 15 فوریه، کروم بلاک کننده تبلیغاتی خود را راه اندازی کرد، که با مرورگر خود ساخته شده است، به طور قابل توجهی از دیگر بلاک کننده های تبلیغ کننده محبوب متفاوت است. به این معناست که مردم مجبور نیستند گام عمدی از دانلود یا انتخاب شدن در یک بلوک تبلیغاتی را بگیرند، اکنون فقط با استفاده از Chrome از آن استفاده می کنند. و با بیشترین تعداد، بیش از نیمی از استفاده از اینترنت در Chrome اتفاق می افتد.


به کسانی که در مورد اثر بلوک کننده های تبلیغاتی در دنیای بازاریابی نگران هستند، این ممکن است به نظر می رسد مانند اخبار خنک کننده. اما مسدود کننده تبلیغات کروم نباید در کنار دیگران قرار گیرد.


این فقط یک بلوک تبلیغ نیست

اکثر مسدود کننده های تبلیغاتی تلاش می کنند همه تبلیغات را مسدود کنند، هرچند بسیاری از مصرف کنندگان که از آنها استفاده می کنند، عمدتا با نوع خاصی از تبلیغات آزار دهنده هستند. تحقیق HubSpot طیف گسترده ای از احساسات در مورد انواع مختلف تبلیغات را با ظاهر شدن و تبلیغاتی که در تلفن همراه دیده می شود را به عنوان بدترین مجرمان و آگهی های متنی مانند کسانی که در SERPs کمتر پرخاشگرانه از تبلیغات آنلاین هستند، یافت.

اما در حالی که بسیاری از مردم سریع به برخی از تبلیغات محکوم می شوند، 83 درصد گفتند که همه آگهی هایی که با آنها مواجه می شوند، ناراحت کننده نیستند. این فقط آنهایی که واقعا بد هستند و می خواهند مسدود شوند.


و مسدود کننده آگهی کروم به دنبال انجام این کار است. این هر آگهی در هر صفحه ای که فرد روی آن فرود می آید را مسدود نخواهد کرد، اما سعی خواهد کرد وبسایت هایی را که از تبلیغات تبلیغاتی افراد متنفر هستند و تبلیغاتشان را در آن سایت ها استفاده می کنند شناسایی کند.


استانداردهای مورد استفاده برای تصمیم گیری بر روی تبلیغاتی که توسط ائتلاف برای آگهی های بهتر ایجاد شده اند (سازمان هایی که گوگل خود بخش بزرگی از آن بود) استفاده می شود. برای رایانه های رومیزی، انواع تبلیغاتی که دیگر نمی ایستند عبارتند از:


تبلیغات پاپ آپی

تبلیغات ویدیویی خودکار (با صدا)

تبلیغات پیشگیرانه با شمارش معکوس (به طوری که صفحاتی که قبل از اینکه شما به صفحه ای که برای آن کلیک کرده اید، نشان داده شود)

آگهی های بزرگ و چسبنده (آگهی هایی که پایین ترین صفحه صفحه را می گیرند و تمام وقت شما را می گذارند)

برای دستگاه های تلفن همراه، لیست حتی طولانی تر است:


تبلیغات پاپ آپی

تبلیغات پیشگیرانه

تبلیغات ویدیویی خودکار (با صدا)

تبلیغات چسبنده بزرگ

صفحات با تراکم آگهی بیش از 30٪

فلش تبلیغات متحرک

تبلیغات پستی با شمارش معکوس (مانند تبلیغات حیرت انگیز، اما آنهایی که در حال مشاهده از یک صفحه در یک سایت به دیگری هستند و به هیچ وجه برای بستن تبلیغ اجازه نمی دهند)

تبلیغات تکثیر روی صفحه تمام (تبلیغات که تمام صفحه را می گیرند و شما را مجبور به حرکت در گذشته می کند تا به بقیه صفحه برسد)

Ad Blocker طراحی شده است تا به طور منظم با استفاده از این نوع تبلیغات تبلیغاتی را مجازات کند. بنابراین به جای اینکه به طور خودکار هر نمونه خاصی از تبلیغات در این دسته ها را مسدود کند، وبسایت ها را بررسی می کنند تا ببینند آیا تعداد قابل توجهی از تبلیغات این نوع در استفاده وجود دارد. در صورت وجود، وب سایت هشدار دهنده و فرصتی برای تمیز کردن آزار و اذیت ها دریافت خواهد کرد.


صاحبان وب سایت می توانند از طریق گزارش Google Ad Experience تجربه خود را برای بررسی اینکه آیا آنها در معرض نقض استانداردهای بهتر تبلیغات قرار دارند، بررسی می کنند. اگر شما داشته باشید، پس هشدار پیش رو دارید که زمان تغییراتی است.


چرا Ad Blocker کروم برای فروشندگان خوب است

بدیهی است که گوگل علاقه ای به تبلیغات آنلاین در حال رشد دارد. هدف آنها در رها کردن مسدود کننده خودکار خودکار در بیش از نیمی از کاربران اینترنت این است که از تبلیغات آگاه نباشند، این امر برای نگه داشتن تبلیغات بد برای از بین بردن تبلیغات برای همه است. شیوع آلودگی دهنده های تبلیغاتی که تمام تبلیغات آنلاین را مسدود می کند، برای همه تبلیغ کنندگان بد است. این مسدود کننده تبلیغ فقط برای زیرمجموعه وب سایت هایی است که شیوه های تبلیغاتی را که همه از آن متنفرند استفاده می کنند.


اگر مردم بیشتر از بارگیری بلوک های تبلیغاتی را نگه می دارند، این یک پیروزی برای صنعت تبلیغات عمومی است.

یک استراتژی تولید انبساط Ad-Block اثبات شده است

برخی از انواع تبلیغاتی که گوگل در حال کار کردن است که منسوخ شده است، شاید شما نگران استراتژی تولید تقاضا باشید. اما اعتقاد بر این است که این تغییری نیست که شما نمیتوانید آن را برطرف کنید، حتی نسبتا راحت است. در اینجا چند مرحله ای که می توانید اکنون انجام دهید تا مطمئن شوید که استراتژی تولید تقاضا شما تغییرات اخیر Chrome را تحت تاثیر قرار نمی دهد.


سایت و استراتژی تبلیغاتی خود را برای جرائم مرور کنید.

برای اولین بار، ابتدا باید بدانید که آیا در وب سایت شما چیزی است که با استانداردهای Better Ads مطابقت ندارد. اگر نتوانید در سمت راست قوانین خود باقی بمانید، نباید نگران بلاک کننده تبلیغات Chrome باشید.


اگر از طریق سایت خود برای جست وجو صفحاتی که ممکن است مسائل را به نظر می رسد مانند درد، در نظر بگیرید اگر به هر حال برای ممیزی وب سایت ممنوع است. اگر شما می توانید این کار را با یک محتوای کلی و حسابرسی در جستجوگرها ترکیب کنید، در نهایت می تواند یک پروژه تولیدی در سطوح مختلف باشد. شما می توانید سایت خود را در چشمان کروم پاک کنید، راه هایی برای بهبود بهترین مطالب خود را پیدا کنید و به دنبال فرصت هایی برای تقویت SEO در سایت خود باشید.

همه پنجره های پنجره را بر اساس (و آسان برای بستن) انجام دهید.

برای بسیاری از کسب و کارها، بزرگترین نگرانی در مورد فهرست آگهی های تبلیغاتی برای آگهی های تبلیغاتی برای جلوگیری از آگهی ها، ظاهر خواهد شد. آنها اغلب برای دلیل خوبی استفاده می شوند: آنها یک ابزار تولید تقاضای قوی هستند. قرار دادن این تشویق برای ثبت نام برای لیست ایمیل خود و یا دانلود کتاب خود را جلو و مرکز که در آن هیچ راهی که بازدید کننده شما می تواند از دست ندهید اغلب پرداخت می شود در ثبت نام جدید و منجر می شود.


در حالی که تبلیغات پاپ آپ در لیست ائتلاف هستند، برخی از استثناء قابل توجهی برای این قانون وجود دارد. به عبارت دیگر، اکثر پنجره های بازشوئی که به نوعی رفتار می کنند، مانند زمانی که فرد به سمت پایین صفحه یا زمانی که به مدت زمان معینی در صفحه خود بسر می برد، به خوبی مورد توجه قرار می گیرد.


پنجره های بازشده که اغلب مردم را اشکال می کنند، آنهایی هستند که محتوای را مسدود می کنند قبل از اینکه حتی شروع به کار کردید یا اینکه برای پیدا کردن چگونگی بستن پاپ تا حرکت پیش رو سخت است. تا زمانی که از پنجره های بازشو استفاده می کنید که فقط در زمان های مختلف نمایش داده می شوند، در صورتی که مصرف محتوای بازدید کننده را مختل نکنند و اگر آنها علاقه مند نباشند، می توانید آنها را به عنوان بخشی از استراتژی تولید تقاضا خود نگه دارید بدون اینکه نگران باشید درباره مسدود کننده تبلیغ Chrome

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی