وروجکه امیدم

یک وبلاگ کاملا باحال و خاص نام این وبلاگ برگرفته شده از پسرم هستش که وروجکه خودمه - من قصد دارم جدیدترین مطالبی که دلم خواست رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بهترین وبلاگ بازاریابی دیجیتال

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ب.ظ

وقتی که به بازاریابی دیجیتال می آید، همیشه بیشتر برای یادگیری وجود دارد. فن آوری جدید و تغییرات روند به این معنی است که اگر شما تلاش نکنید که به طور مرتب انجام تحقیق را انجام دهید، شما در معرض خطر دائمی افتادن است. خوشبختانه، تعدادی از وبلاگ های بزرگ بازاریابی دیجیتال در بالای مهم ترین اخبار و روند بازاریابی دیجیتال قرار دارند که باید از آن مطلع شوید. این را به لیست اشتراک های خود اضافه کنید تا باقی بمانید.

1.moz

SEO بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال است و وبلاگ Moz یکی از بهترین منابع برای یادگیری در مورد گرایش های SEO، مطالعات و بهترین شیوه های در دسترس است. محتوای آنها به اندازه کافی عمیق به نظر می رسد که برای سربازان سرسخت جستجوگرها مفید باشد، در حالی که هنوز اغلب برای تازه واردان قابل دسترسی است.

2. HubSpot

HubSpot در صنعت به عنوان یکی از بهترین سازندگان محتوا در خارج از کشور شناخته شده است. در حالی که وبلاگ تمرکز بر بازاریابی ورودی (بنیانگذار شرکت در اصل این اصطلاح را به کار برده است)، محتوا موضوعات وسیعی را در ارتباط با بازاریابان فراتر از ورودی، از خدمات مشتری به استخدام استعدادهای خوب و بهره وری پوشش می دهد.

3. مؤسسه بازاریابی محتوا

در چند سال گذشته، بازاریابی محتوا به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین موضوعات در دنیای بازاریابی دیجیتال شد. مؤسسه بازاریابی محتوا یکی از اولین شرکت هایی بود که ارزش محتوا در بازاریابی دیجیتالی را تحسین می کرد و وبلاگ آنها یکی از بهترین منابع برای دنبال کردن روندهای بازاریابی محتوا و بهترین شیوه ها است.

4. Copyblogger

Copyblogger همچنین تاکید زیادی بر بازاریابی محتوا و همچنین تمامی اشکال دیگر کسب و کار کپی برای ایجاد روابط و فروش محصولات دارد. برای نویسندگان به ویژه، این یک منبع مفید برای پیروی است.

5. مجله موتور جستجو

همانطور که از نام آن پیداست، Search Engine Journal یک نشریه اینترنتی است که به موضوع بازاریابی موتورهای جستجو می پردازد. آنها به روز رسانی ها را به الگوریتم های موتور جستجو، راهنمایی برای بازاریابی پرداخت با کلیک و اطلاعات سودمند در جستجوگرها پوشش می دهد.

6. CopyHackers

بدست آوردن چگونگی انتخاب بهترین واژه برای خرید یک بخش از بازاریابی تا آنجا که بازاریابی وجود دارد. اما بازاریابی دیجیتال تعدادی از کانال ها و زمینه های جدید را برای بازاریابان به وجود آورده است. CopyHackers مشاوره های تحقیقاتی را در مورد چگونگی نوشتن به گونه ای انجام می دهد که در سراسر دنیای وب تبدیل می شود.

7. بازرس رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی مدت ها است که برای برندها به چالش کشیده شده اند. محقق اجتماعی رسانه مطالعاتی در مورد کارها و آموزش مفصل استفاده از رسانه های اجتماعی را به طور موثری انجام می دهد. اگر شما تلاش می کنید که رسانه های اجتماعی سودآور باشند (همانطور که بسیاری هستند)، این یک منبع خوب برای بررسی است.

8. متقاعد کردن و تبدیل

وبلاگ Convince and Convert مجموعه گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد. پست های آنها راهنمایی برای بازاریابی دیجیتال، پست های رهبری فکر در مورد جایی که صنعت در حال رفتن است، و نمونه هایی از بازاریابی خوب است که می تواند به دیگران کمک کند.

  • amir barmaj

بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی